Nuliniai kotletai – kalorijų mažiau nei obuoliuos!

2014 September 16

photo 1-2

Oi, patikėkit, norėčiau, kad egzistuotų kotletai, kurie degintų kalorijas! Bet kol negalime mėgautis minusiniais, reikia džiaugtis bent, kaip aš juos vadinu, nuliniais kotletais.
Kadangi pastaruoju metu daug sportuoju ir dailinu formas, mano racionas gerokai susiaurėjo. Na, meniu kavinėse vis dar galiu skaityti, bet valgyti – jau kitas reikalas. Įkvėpta tuščio asmeninio trenerio Tado Pociaus šaldytuvo (taip taip, vieną savaitgalį su Povilu nusprendėm parašyti jam prieš važiuodami į parduotuvę – girdi, aplankys mūza, bet į parduotuvę, kaip supratau pamačiusi Tado (spausk ant vardo ir pamatyk žmogų raumenį) atsiųstą nuotrauką, mums toli gražu nereikėjo, nes ir taip visko turėjome per akis), praretinau ir mūsiškį.

Trenerio Tado šaldytuvas.

Trenerio Tado šaldytuvas.

Pagrindinis pirkinių sąrašas nuo šiol atrodo maždaug taip: avižų dribsniai, grikiai, vištienos krūtinėlė, tunas, lašiša, liesa varškė, kiaušiniai. Ir nors su tikimybių teorija mokykloje sekėsi puikiai, patikėkit manimi, su šito sąrašo kombinacijomis ilgai netempsi, tiksliau, tempėm du mėnesius, bet galiausiai užsinorėjo įsivesti naujų patiekalų. Tad ėmiau klausinėti visų gražių ir gerų žmonių, ką jie valgo.
Vieną receptą sužinojau iš mūsų kirpėjos Jūratės, kuri žino viską. Pasirodo, ji kepa kotletus, kuriuose pagrindiniu smuiku groja avižos ir kopūstai. Kopūstai, jei negirdėjote, priklauso daržovėms, kurių virškinimui sunaudojame daugiau kalorijų negu yra jose pačiose, todėl kopūstų sriubos dieta tokia efektyvi, tik rezultatai, tiesa, ne ilgalaikiai.
Prie minusinių daržovių priskiriami šparagai, pankolis, brokoliai, porai, žaliosios salotos, morkos, kalafijorai, paprikos, ridikėliai, aguročiai, špinatai, agurkai, svogūnai ir ropės.  Tad galite eksperimentuoti su įvairiomis jų kombinacijomis (bet ne porcijomis) ir leisti sąžinei pailsėti.
Taigi, apie kotletus.
Maniškių proporcijos buvo tokios:
250g avižų dribsnių (62kcal)
250g tarkuoto kopūsto (24kcal)
1 kiaušinis (74kcal) (jei dieta itin griežta, dėkite tik kiaušinio baltymą)
1 svogūnas (40kcal)
1 skiltelė česnako
Druska ir pipirai.
photo 2
Avižas užpyliau šiltu vandeniu ir leidau išbrinkti (tai greitas variantas, bet jei turite laiko, avižas sumaišykite su sutarkuotu kopūstu ir palikite šaldytuve per naktį – jos išbrinks nuo kopūstų sulčių ir bus dar skaniau), įmušau kiaušinį, įdėjau pakepintą svogūną su česnaku, pasūdžiau ir papirinau ir kepiau aliejumi išteptoje keptuvėje, nors, manau, galite šauti ir orkaitėn. Valgėme kartu su daržovių salotomis, o Povilas, kuris virtuvėje mėgsta tik tikras vertybes ir aiškius ingredientus, stebėjosi, kad avižos yra skani mėsa.
photo 1-2